lördag 14 mars 2009

Fortfarande sjuk...

och maken har inte åkt till Riga, han har åkt till Prag... kan jag skylla på febern?? När jag frågade John i går kväll hur det var i Riga bara skattade han och sa att han inte hade en aning men att det var bra i Prag... petigheter!! Det är ganska trist att vara ensam hemma en hel helg och inte orka/kunna göra något. När man sitter och tittar sig omkring ser man ju massor av saker man skulle kunna ändra på! Hänga om tavlor, sköta om krukväxterna, städa (trist), flytta runt på möblerna osv.
Micke ringde nyss, gullungen, han ville kolla hur jag mår! Vi pratade ett par timmar om ditten o datten. Sedan ville han ha lite matlagningstips.
Tjoho! Nu ringer John!! Oj vad han pratar! Man skulle kunna tro att han inte är helt nykter den lilla raringen! Han verkar ha det bra med massor av roliga upplevelser och trevligt sällskap. Kul tycker jag! Men nu börjar jag längta rätt mycket efter honom. Han får nog allt ta o skynda på hem i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar