lördag 4 april 2009

Våren har kommit!!

Vilket underbart väder! Strålande sol och klarblå himmel!! Idag blir det att fixa ute, det gäller att passa på. Det är en hel del visset som ska klippas bort i rabatterna, snyggas till på altanen och så ska vi passa på att plocka i ordning i boden.... Dagen är väl oändlig?? Nåja, det vi inte hinner idag får vi ta i morgon...
Nästa vecka ska jag på information om magoperationen jag vill göra, den är i Nyköping mellan kl 10-12 så jag har tagit ledigt hela dagen. Ska bli intressant att höra mer ingående vad operationen innebär. Men det finns nog inget som skulle kunna få mig att ändra mig, jag vill verkligen göra den. Ser fram emot ett liv där man kan ta på sig kläder i normal storlek och känna sig fin. Att kunna röra sig lättare, inte behöva släpa på en massa extra kilon, ni ska veta att det är en del att kånka runt på...
Jag är så glad för Lindas skull, hon var på läkarkontroll i skolan i veckan. Hon fortsätter att gå ner i vikt, sakta men säkert! Men hon jobbar för det också, tränar varje dag, rider en gång i veckan, simmar en gång i veckan, går promenader varje dag, äter en mager grönsakssoppa före alla måltider. Hon är duktig min fina tjej!
Nä, nu ska jag ta fram dammsugaren och hyfsa till golven innan jag går ut och donar!
kram på er!!

1 kommentar:

  1. hej vännen. har du också dagar som håller på i all oändlighet :) Du jag tänkte på din operation....lova mej att du fortsätter att vara lika go o glad efter op. För dom ska väll inte ta bort "halva humöret"? Eller...... Hälsa till linda från mej och RICKARD. Han blev alldeles till sig när han läste om hans blivande Förhållande....:)

    SvaraRadera