onsdag 24 juni 2009

Fortsättning på bröllopsdagen...

Vilken fin och underbar man jag har! Igår efter att vi kommit överens om att vi skulle äta vår bröllopsmiddag hemma for han iväg till affären. När han kom hem hade han ett fång med 20 underbara röda rosor till mig, en för varje år! Han hade fått tag på svensk färsk kalvfilé som han grillade, rostad färskpotatis, så gjorde han en underbar sås på färska champinjoner mmmm och en fräch sallad till. Han dukade fint på altanen. Innan måltiden fick Linda och jag en var sin drink (hon fick en alkoholfri) som vi drack på altanen tillsammans med maken. Sedan fick hon och jag ett var sitt fotbad, med efterföljande insmörjning av fötterna. Lyx!! Till dessert hade Linda och John gjort vaniljpannacotta med färska blåbär och hallon toppade med riven smält vit choklad! Hysteriskt gott!!!!!
Till kvällen blev det Allsång på Skansen, här hemma sjöngs det med! Morden i Midsommer fick avsluta TV kvällen. Sedan blev det precis som jag hoppades lite erotik innan vi nattade.

I morse gick John upp kl 04,30. Han ska till Markaryd i Småland för en leveranskontroll, blir kvar över natten och kommer hem i morgon kväll. Trist. Konstig semester vi har i år. Första semesterveckan kan nästan inte räknas som semester då vi får den uppsplittrad med jobb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar