måndag 5 oktober 2009

6 års kalas

Igår firade vi vårt underbara barnbarn Emma som fyllde 6 år. Det är så kul att hon fyller just på kanelbullens dag... hon ÄR en liten kanelbulle hela hon! Hon gillar verkligen bullar! Smaskiga tårtor, kanelbullar, goda kakor och en annan massa mumsigheter fick vi kalasa på! Alla utom lilla Melker som blir tre månader i morgon... men han ville nog gärna smaka!!! Han hade stenkoll på fikabordet!

Jenni och Micke samt min mamma passade på att uppvakta mig också då jag fyller år på tisdag. Mina fina presenter får ni se på tisdag! Jag blev i alla fall jätteglad!! Jenni hon vet precis vad hon ska köpa till mig!

Så tittade vi på alla barnens nyrenoverade rum. Sååå fint!! Jenni och Micke har under bara några dagar renoverat och möblerat om 4 barnrum!!!! Där går det undan vill jag lova! Så nu ska jag sy upp en massa kuddar som ska matcha barnens rum....

kram, Marita

3 kommentarer:

  1. Ja det ska bli så kul att få så många fina kuddar till barnen. Extra speciellt blir det förståss när de är gjorda av dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Marita!

    Åh kanelbullens dag, det missade vi...! Tänkte på det tidigare i veckan, men sen så...

    Ja, vi får väl helt enkelt baka bullar nån annan dag stället :)

    Kram och GRATTIS i förskott!
    Mia

    SvaraRadera
  3. Men oj! Då är det väl i dag du fyller år? Jättestort grattis till dig!

    Kram Lisa

    SvaraRadera