måndag 16 november 2009

På benen igen!

Då är vi på benen igen! Full fart fram mot ännu en arbetsvecka. Linda är återställd, endast lite snuva kvar, så det blir till att åka till skolan i Örebro i morgon. Jag mår också bättre, skönt! Maken har också piggat på sig.

Idag var vi fram till julmarknaden i Torpa bygdegård i Kungsör, den som jag och min syster skulle ha varit med på... fina saker, gott fika - Elina är helt otrolig på att baka! Men de hade inte haft så många kunder inne under helgen. Det är verkligen synd för de sålde otroligt mycket fint till väldigt bra priser!
Elina ska ju ha caféverksamhet där varje advent. Jag kommer att i alla fall en av söndagarna stå där med mina alster. Hoppas på lite mer kunder då bara!

Nu ska jag hänga tvätten och lägga mig på söta örat! Det är dags att sova så att vi kommer upp i morgon bitti kl. 05.30 när väckarklockorna ringer.... pust!

Kram, Marita

6 kommentarer:

  1. Skönt att höra att ni är piggare !
    Tack för titten inne hos mig /Lotta

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni är lite piggare nu och vädret kan man ju inte göra så mycket åt så det är väl bara att acceptera.
    Vi var tydligen på samma ställe igår men på olika tider och jag håller med dig om att det fanns mycket fint att köpa. Vi får hoppas att det kommer mer folk till advent. Det kanske är lite tidigt med julmarknad redan nu.
    Ha det så gott!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Kul att du tittade in hos mig. Vad det gäller Ullared så är det inte alls så hysteriskt som det är i serien. Jag tycker dom snappat upp det värsta och alla orginal. Så det finns "vanliga" människor där också.
    Åk ni! Ni kommer att göra lite fynd.

    SvaraRadera
  4. Hej Marita
    Men vad kul en bloogare som var på besök och synd att jag inte visste att du var bloggtjej..alltid mycket att prata om..
    jaa du visste väl inte att gabrielle och jag var blogg tjejer..alltid lika kul att träffa nya människor ..jag försöker att komma på vem du är..jag tror jag vet ..är du syster med Carina som har Slottsboden..hoppas ni njöt av besöket..
    Hade gott..Maria.

    SvaraRadera
  5. Hej Marita!

    Åh, så kul att hitta in till din blogg...den var ju verkligen jätte fin :)
    Hit kommer jag tillbaka vettu!
    Hör av mig när magasinet kommer :)

    Ha en jätte bra dag!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Hej Marita
    Jaa nu vet jag vem du är..är du sugen på sjalen är det bara att du får tel nr. till elisabeth som hon heter som säljer dom.
    Ha en skön dag här i västerås skiner solen just nu..Hade gott!! Maria

    SvaraRadera