torsdag 23 juni 2011

Bröllopsdag!

Idag är det 22 år sedan maken och jag stod framför prästen och sa JA! till varandra...tänk vad åren går fort! Då var det midsommarafton och fullkomligt stekhett!! Dagarna innan hade det varit ganska kallt och trist, men på just vår bröllopsdag började sommaren! Min underbara mamma hade ordnat det så fint, dukat vackert i ett enormt stort partytält, borden var dekorerade med de underbaraste rosa pioner...vitt vackert porsin, silverbestick och kristallglas!!


Min underbara make överaskade mig i natt med en makalös bukett röda vackra rosor....i buketten låg en liten ask...

...och i den asken låg de här!! Visst är de fina!!
Dagen har forsatt med en underbart god middag som jag ordnade till maken, mig och vår yngsta dotter...Det blev kalvfilé med potatisgratäng, bernaisesås och balsamicosås...plommontomater och ett underbart rött vin till! När stumpan har kommit i säng ska vi skåla i champagne... tack älskade make för underbara år...jag vill ha minst lika många till med dig!
kram, Marita

2 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Stort grattis på er bröllopsdag!
    Mycket söta örhängen.
    ....och vilken middag.....

    Önskar dig en skön midsommarhelg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar gåva!
    Gratulerar på Er bröllopsdag så här i efterskott och passar också på att önska Dig en riktigt härlig midsommarhelg!
    KRAM

    SvaraRadera