fredag 20 januari 2012

Ingen sovmorgon...

I morgon bitti blir det ingen sovmorgon inte! Då ska jag upp och baka kanelbullar för vi ska få underbart besök av underbara dottern Jenni och våra två yngsta barnbarn Emma och Melker!! Underbart!! De gillar verkligen bullar, så det är helt klart värt mödan!

Efter bullbaket ska jag hinna en sväng till favorit loppisen och Watt & Veke outlet. Jag är väl inte "på jakt" efter något speciellt på loppisen....men man brukar ju kunna hitta ett och annat fynd!! I lampaffären tänkte jag att jag skulle få fatt på ett par snygga fönsterlapor till köket och gärna ett par till vardagsrummet...kan inte förlika mig med de mörka fönstren sedan alla julstjärnor togs ner. Såg ett par supersnygga höga svarta på DiModa igår...men jag blir lite snål för de kostar nästan 800 kronor styck, och jag vill ju ha minst två till vardagsrummet. Ja, ja....får väl se vad det blir...

Idag kom Linda hem från skolan i Örebro! Så härligt!! Hon har så mycket att berätta när hon kommer hem så vi får nästan sår i öronen!!
Ha en underbar kväll! Kramar, Marita

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Ååå jösses så gott det ser ut med bullar, mums!!!

    Ja, du beskriver det väldigt bra, jag har landat och kommit hem. Skitbra uttryckt! :)

    En underbar önskar jag Dig!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Jag dricker kaffe nu, en av dina bullar skulle vara gott. Hoppas du hittar lampor, bra och ha en Watt & veke outlet nära.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Mums, så gott!!
    Jag tänkte faktiskt igår att det är längesen jag bakat bullar... Kanske nästa helg... Det blev en plåt med chokladrutor istället ;)

    Så tjusigt sovrum ni har! Jag gillar mörka väggar och ljusa textilier, så har vi också ;)

    Ha en fin ny vecka!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  4. Å mums, så gott! Hoppas du fann lite grann på shoppingturen.

    kram

    SvaraRadera
  5. Va gott med bullar, man blir riktigt sugen fast man har ätit frukost.
    Ha en bra Söndag!
    Kram Anette

    SvaraRadera