tisdag 6 januari 2009

Nu åkte han ut....

julen alltså...idag på eftermiddagen fick jag nog, då åkte julen ut! Alla tomtar ner i lådorna igen, grankulor likaså, granen upp på vinden! Så skönt när ordningen blev återställd! Tänk att det är så varje år, kul att plocka fram allt pynt o sen oerhört befriande att få plocka bort allt igen! Det finns bara en rejäl nackdel, det är att jag blir tvungen att dammtorka... tycker inte att det är kul!! Ungefär lika trist som att stryka.... blä så trista sysselsättningar det finns!
I morgon bitti åker L till Örebro igen, skolstart. Det är blandade känslor för oss alla, trist med avsked, kul för L att träffa sina kamrater igen och maken och jag får tid att förbereda M`s 20 årsdag. Maken o jag ska åter till arbetet, kort vecka det har man ju blivit bortskämd med nu. I morgon ska jag även försöka få tag på M´s handläggare på Socialtjänsten, vi vill bara att hon ska säga att det är ok med den lägenhet vi hittat! Inte så mycket begärt... hyresvärden har lovat att hålla den till M denna vecka. Så alla ni där ute, HÅLL TUMMARNA!!!
Nu ska vi ta oss lite kvällste innan det är dags att få L i säng, upp tidigt i morgon. Örebro taxi står här utanför kl 07.00 i morgon bitti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar