måndag 29 december 2008

Hu så kallt det är...!

I morse när jag gick ut för att hämta tidningen var det -11 grader ute! Hu så kallt! Klinkersgolvet i köket var iskallt... mitt eget fel. Jag har tjatat på maken att han ska dra ner på värmen, vill inte att det ska vara för varmt inne för då kan man inte tända en massa ljus o svepa in sig i en skön filt o kura i soffan!! Det bästa med den här årstiden! Men vad sjutton, kalla golv är väl inget bekymmer, det är bara att ta på tofflorna så blir det så skönt.
Ikväll har vi laddat upp maken och jag för att sjunga! I lördags for min gulliga man iväg och köpte en xbox 360 och LIPS så vi sjunger oss hesa här hemma!! Så himla kul! Dessvärre inte så vackert, men man kan inte få allt!
I morgon är det till att jobba igen, men det är inget att oja sig för det kommer ju en massa lediga dagar igen!

1 kommentar:

  1. Jobba vad är det???? själv är jag ledig i 7 dar....Nu blev du allt avundsjuk

    SvaraRadera