söndag 9 januari 2011

Tavlor i decoupage

Jag har provat tekniken decoupage, himme så roligt!! Min kollega Elisabeth visade oss på kafferasten i veckan hur man gör. Hon är väldigt konstnärlig och gör de mest vackraste tavlorna!! Hur som helst, jag blev inspirerad....iväg till affärerna för att inhandla material! Så hem och pyssla! Så roligt!!! Nu har jag knåpat ihop 12 stycken små tavlor som Linda ska ta med till skolan i Örebro i morgon, det får bli en var sin försenad julgåva från oss...




kramar, Marita

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du lämnade ett avtryck och jag blev så glad!

    Har aldrig provat decoupage. Verkar kul, kanse får prova någon dag. Jag är rätt dålig på att pyssla.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad limmade du fast servetterna på?
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej Marita!
    God fortsättning på det nya året!
    Vad fint du gör. Är det så enkelt att det går att lära sig på en kafferast det låter bra i så fall.
    Jag ser att ni får fint hemma också.
    Må så gott!
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ja, jag är ju alldeles nykär, känns helt underbart kan jag tala om!! Känner mig sååå glad, hihihihi...

    Jag kanske berättar mer om honom på bloggen sen...vi får se...hihihi...

    Stjärnorna på slottet är en storfavorit hos mig. Vilken miljö dom befinner sig i. Milda makter så vackert! :)

    Kram Madde

    SvaraRadera