lördag 22 januari 2011

Var på loppis idag....

Ääääntligen skulle jag komma iväg på loppis!!! Så himla kul.... men det blev snopet....inga fynd! Åkte till en loppis till för säkerhets skull....inga fynd!!! Konstigt och trist! Så det blev till att fara runt lite i affärerna i stället. Men det blev inga speciella inköp där heller....tja, jag hittade rätt mycket fina servetter att använda till decoupage, och det var ju faktiskt roligt! Sedan blev det två små sötnosar som fick följa med hem, de hamnade i köksfönstret! Där får de sprida vårkänslor!!


kram, Marita

9 kommentarer:

  1. Åh, så snopet! Hoppas att du har bättre loppislycka nästa gång. Härligt med lite färgklickar i alla fall. Det är inte så kul i affärerna nu, rätt tomt, men snart rasslar det nog in mycket fint igen.

    Jag har fått tag på lite färg som jag tror blir bättre i köket, håll tummarna, för nu börjar jag få ont i ryggen av allt målande.

    Ha nu en skön lördagkväll och helg!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  2. Tråkigt när man inte hittar ens en liten liten grej från loppis...tur du fick med dig en paula och en primula, dom kan lysa upp ens tillvaro! Kul med nytt i sovrummet, snygg färg!

    SvaraRadera
  3. Fina blommor hittade du i alla fall, synd att det inte blev några loppisfynd. Ibland är det inte mycket och ha, och ibland hittar man jättemycket. Jag skulle ha varit en vända idag, får se om jag kommer iväg.
    Ha en fin söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Fina och söta blommor fick du tag på.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. riktigt snopet, har du blivit en dålig loppishandlare?

    SvaraRadera
  6. Var på loppis idag och det var en besvikelse, hittade knappt något, så trist när man verkligen vill fynda ;o)
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  7. Får väl vänta på loppisfynden då???? ;-)

    Cilla♥

    SvaraRadera
  8. Viss är det roligt med loppisar....
    Vilka fina vårblommor, Lycka till med renoveringen av sovrummet!

    Kraaam Therese

    SvaraRadera
  9. Tråkigt att du inte "fyndade" något på loppis. Men vänta ska du se, nästa gång hittar du fynd i massor. Trevlig Söndag//Hanna

    SvaraRadera