fredag 20 maj 2011

Utlottning hos mig!

Jag har inte haft någon utlottning tidigare....men nu är det dags! Varför då? Firar jag något? Näe, jag har bara lust! Så enkelt är det! Jag brukar prova min lycka hos er andra när det är utlottningar....har inte gått så bra...
Jag tänker lotta ut två tavlor 15 x 15 cm, de har jag själv gjort i decoupage. Romantiska motiv, javisst! Det är ju det jag själv gillar bäst!

Om du vill vara med på min utlottning gör du så här, skriv en kommentar = 1 lott, skriv en kommentar och länka till min tävling = 2 lotter. Enklare kan det inte bli! Skriv om du vill ha tavla nummer 1 eller nummer 2
1.

2.

Vinnarna kommer jag att dra den 4 juni 2011!
kram, Marita

13 kommentarer:

  1. Jag deltar jättegärna i din utlottning och länkar till din sida också! Tavlorna är vackra båda två men om jag skulle få lyckan att välja en så tar jag nummer 2! :D
    Ha en jättefin helg!

    SvaraRadera
  2. Hej Marita!
    Jag vill förstås gärna vara med i din utlottning. Du verkar, som jag, mest ha tur i kärlek:))
    Om jag skulle ha turen att vinna denna gång vill jag gärna ha tavla nr 1.
    Jag länkar på min blogg lite senare idag.
    Om du missade min utrensning så behöver du inte vara ledsen för det, blink.
    Det finns massor kvar och jag tar ut nya saker hela tiden så du är hjärtligt välkommen någon dag i sommar!
    Ha en fin helg och kram på dig!
    Maria

    SvaraRadera
  3. Hej där.
    Tar en lott :)
    Hoppas helgen e bra..
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag är jättegärna med och tävlar om tavla nr 2. Båda är fina, vad duktig du är:)
    Vilken trevlig blogg du har, kul att hitta hit via FB.
    Sköt om dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Jättefina tavlor du gjort! Klart jag vill vara med i din tävling. Tar två lotter och hoppas på tur. Om jag vinner önskar jag mig tavla 1.
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Hittade hit via en annan blogg.
    Jag blir gärna med i din fina utlottning, och deltar med 2 lotter.
    Ha en bra majkväll!

    SvaraRadera
  7. Men oj vilka fina tavlor, jag är gärna med :) 1 lott för mig.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Heej! :)

    Ååå men tack o tack för kommentaren och komplimangen. :) Jag blir jätte glad. Tack igen ;)

    Ååå men gud vad kul med utlottning, den vill jag vara med i såklart! Hihi.

    Kram Madde

    SvaraRadera
  9. Å ja men du denna här utlottningen vill jag så klart inte missa.. och nr 2 är min..bare så du vet:)Å länkar gör ja med..Pia

    SvaraRadera
  10. Trtevligt jag vill oxå va med !...Anita

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Klart jag är med med 1 lott. Har jag tur att vinna så väljer jag tavla nr 2. Hoppas på lite tur nu!

    Kram/Birgitta

    SvaraRadera
  12. Hoppas att få vinna tavla nummer 2 till min älskade fru i present i efterskott på hennes födelsedag. Jag tävlar bara med 1 lott. Håller tummarna hårt nu!

    Rolf

    SvaraRadera
  13. Hejsan!
    Jag är med med 1 lott och hoppas på lite tur nu. Om jag vinner så ska min älskade mamma få tavla nr 2 som jag då väljer. Hon är värd lite uppmuntran av olika skäl. Hoppas!

    Kram Madelene

    SvaraRadera