måndag 31 januari 2011

Mina auktionsfynd!

I går, söndag, var mamma och jag på auktion i Torshälla....favoritstället!! Där blev det en del fynd! Det fanns så mycket fint, så bra priser! Roligt!! Jag tänkte visa några av mina fynd....
Jättefint matsilver "Haga". Jag är så svag för silverbestick!

Kaffeskedar "Haga" i äkta silver i ett jättefint etui!

En fin gammal flaska i träställning, fortfarande odiskad... kunde inte vänta!

Fler gamla vackra flaskor...ja, bilden är suddig, jag vet!


Fina ljusstakar i glas!


Mer fina ljusstakar i glas...


Helt underbara kaffe/the koppar i engelskt porslin!!

Ett gulligt uppläggningsfat i blått och vitt!

En fullkomligt underbar thekanna!!!

Himmel så många fina fynd jag gjorde, det här är inte allt...men jag kan ju inte begära att ni ska orka titta på hur många bilder som helst!!
kram, Marita

4 kommentarer:

  1. Oh.....du vad mkt snyggt....verkiga fynd..vaaaaaaaaaaaaaaad roligt!!

    SvaraRadera
  2. jag gillade kaffekopparna!!!!

    SvaraRadera
  3. Å vilka fina fynd du gjort. Visste inte att det fanns Auktion i Torshälla. Kram

    SvaraRadera
  4. Men vad du har fyndat, det var en bra auktion. Silverbestick och skedar är ju så jättevackert, det var fina saker alltihopa. Man blir glad när man har sånt flyt, ibland finns det ju inget.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera