måndag 8 oktober 2012

50 år...!!

I lördags fyllde jag 50 år... jaaaa, visst låter det gammalt!!! Men min hjärna har ju inte förstått att jag är såååå gammal!! Tror nog att jag är typ....32.... oj oj oj!! Underbara maken uppvaktade mig förra helgen, vi for till Stockholm, jag hade ingen aning om vad som skulle komma att ske! (huga, när man har kontrollbehov!). Vi for till Stockholm på fredagen , checkade in på hotell där det stod en flaska champagne, färska frukter, praliner, chokladdoppade jordgubbar och väntade på oss!!! Mmmmm!

Efter dusch, make up och fräscha kläder for vi in till Stockholm Gamla Stan där maken hade bokat bord på Ängelen! Där åt vi en makalös middag, sååå god! Njöt av liveband i baren, dansade på Kolingens disco...en underbar kväll! Lördagen ägnade vi åt att strosa runt i Gamla stan, tog något glas vin på uterestauranger då vädret var underbart... kvällen avslutades på Cirkus och Tomas Ledin!!! Underbart bra! På söndagen strosade vi i underbar höstsol på Djurgården, mötte Benny Andersson som förvånansvärt inte kände igen mig!!! Sedan for vi hem till Eskilstuna igen... men uppvaktningen tog inte slut där inte!
Ja, herre jösses! Nästa gång ska jag berätta mer....
kram alla underbara! Marita

4 kommentarer:

  1. Grattis så här lite i efterskott!

    Vilken fantastisk helg ni verkar ha haft.
    Det blir ett fint minne av din födelsedag.

    Kul att du bloggar igen!

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Anneli! Jaa, helgen var verkligen underbar!
    kram, Marita

    SvaraRadera
  3. Så trevligt att titta in till dig och Grattis! i efterskott.
    Tack för kommentar på min blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tusen tack!! Kul att du hittade mig! kram, Marita

      Radera