fredag 30 november 2012

JULHANDEL...
Idag har maken och jag semester! Underbart! Den ska vi ägna åt julhandel... alla julklappar ska inhandlas idag! Ja, visst.... optimister?? Jupp! Nåväl, det är i alla fall vår intention! Om vi får tid över (tidsoptimister??) ska vi fortsätta adventspynta hemma, binda kransar till ytterdörrarna, baka saffransbröd.... hmmm.... nåväl, vi får se hur långt vi kommer med allt detta idag! Men vi har i alla fall en bra målbild!
 
Igår hängde jag upp de nya röda fina hissgardinerna i köket! Det blev så fint! Om en liten stund ska jag hänga upp våra röda sammetsgardiner i vardagsrummet....det hinner jag nog innan vi ska fara iväg på shopping!
 
Till och med hästarna i hagen bredvid vårt hus är uppdaterade....de har fått röda täcken som de ser så stiliga ut i! Får se hur länge det syns att de är röda. Hästisarna brukar vara snabba med att rulla runt i leran när de har fått nya fina täcken...bustrollen!
 
Nästa gång berättar jag om dagens shoppingtur! Ha en underbar dag!
kram, Marita

1 kommentar:

  1. Hej Marita!

    Så skönt att vara ute i god tid med julkpappsinköpen, jag tänkte också försöka göra dem snarast ;)

    Ha en riktigt fin adventshelg!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera