torsdag 12 januari 2012

Ingen ström och 7 poäng!!

När jag kom hem från jobbet ikväll var det kolsvart i och utanför huset.... Ingen el! Säkringen hade gått och det fortsatte den att göra trots mitt lock och pock.... hot och irritation.... Så det blev att tända levande ljus hemma. Det kan ju vara mysigt det också! Men oj så tokigt när jag behövde dra på både diskmaskin, tvättmaskin och dator.... suck! Men så, jag lyckades i alla fall få ordning på eländet med coatching från maken som just då var på IKEA med sonen....hör och häpna, jag VILLE INTE följa med!!!! Så nu, strax före 10 på kvällen äter vi middag maken och jag....tur vi inte har svältande små barn hemma!
Annars då? Jo då, i måndags var jag med på Rix morgonzoo! Tävlade i Rikskampen! Kollegor och make som hörde mig säger att jag gjorde bra ifrån mig....själv var jag hur nervös som helst! Har inte hört hur jag lät, men jag plockade 7 poäng till Eskilstuna!
Vi hörs snart igen! Kram, Marita

1 kommentar: