söndag 29 januari 2012

Oj, idag köpte jag en häst!!

Köpte en häst idag.... Var på auktion idag med min mamma. Supertrevligt! Gjorde en hel massa fynd! Tänkte visa dem i veckan som kommer. Men nu ska ni få se vad jag kom hem med idag... en häst! En svart fin häst, sto tror jag nog att det är! Men visst är hon vacker!!


Vi var ganska många som ville ha henne, men hon blev min!! Visst, jag fick betala lite för henne, men hon behöver inget stall och ingen hö så det är en ekonomisk häst! Mer bilder på alla mina fina auktionsfynd kommer i veckan!
kram, Marita

3 kommentarer:

  1. Å vilket fynd. Grattis. Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul med loppis, och fint fynd du ahr gjort! Hästar är vackra djur, jag har två prydnadshästar hemma o är sugen på en till, en sån där gunghäst i metall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också en svart "pålle".
      Vill inte vara utan honom, han är så fin och även han billig i drift!

      Ska bli kul att se dina andra fynd.

      Kramar Anneli.

      Radera