söndag 25 mars 2012

Gårdagens marknad i Kungsör

Hur gick det igår? På marknaden? Jo tack, det gick rätt bra.... sålde mycket decoupage! Kul! Inte hann jag ta några bilder på mina alster innan jag for iväg inte... jag tog några på plats... kvaliten är inget vidare alls, men jag visar mitt (de tre första bilderna) och de andras bord!








Det var dock sista gången vi hade marknad i bygdegården i Torpa, föreningen har ändrat hyresförhållandena så det är inte möjligt att stå där mer. Synd tycker jag! Så nu är jag på jakt efter andra lokaler som vi kan använda... kom gärna med förslag!
kram, Marita

2 kommentarer:

  1. tack för trevligt fikasällskap i lördags!!

    SvaraRadera
  2. Så kul att kunna sälja sina egna alster! Fina saker du har där!
    Själv har jag inte varken sytt eller pysslat på evigheter... fast projekt finns förstås i tankarna ;)

    Må så gott!
    Ann-Christine

    SvaraRadera