måndag 6 september 2010

Yahooo!!!

Ikväll efter jobbet blev det av....jag fick rida på grannen Jessicas fina snälla häst!! Hon har 10 hästar så när jag skulle få ta mig en tur sadlade hon upp sin underbara 17 åring.... vilken snäll häst!! Jag har inte ridit sedan jag var 13-14 år och idag är jag 47 år, så det har gått en tid.... Himmel vad kul det var! Det här vill jag göra fler gånger!!! Underbara Jessika sa att det bara är att säga till när jag är sugen att rida igen....och det kommer jag absolut att göra!
Maken var så gullig så han kom och förevigade upplevelsen!! I morgon har jag med största sannolikhet ont i både ben och rumpa!! Men det är det värt!
kram, Marita

5 kommentarer:

  1. Jag förstår att du är glad!
    Det ser jättehärligt ut!

    SvaraRadera
  2. OOOOHHH vad jag blir avis på dig, jag vill också börja rida igen.
    Jättekul att titta in till dig.
    Haregott!

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt, lyckost som har ridmöjligheter så nära. Och på en snäll häst, ni är ett stiligt par. Jag har aldrig ridit på riktigt i ridhus och så, bara (mest) barbacka hemma på gården. Och då var jag också barn. Bra att maken tog foto på dig, blev jättebra.
    Ha en fin lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Ser härligt ut. Min syster är hästtjej, men själv håller jag mig till katter!

    Vad smal och fin du ser ut! Du är så duktig!

    Cilla♥

    SvaraRadera
  5. SHIT vad smal du blivit!!!!!!!!
    Många kramar Annsofie Wreeby

    SvaraRadera