tisdag 9 november 2010

Nya fynd på auktion!

Nu var det allt bra länge sedan jag skrev något på min kära blogg...kan nog inte bara skylla på tiden som inte räcker till...har liksom inte haft lust att skriva. Men jag är in och läser era bloggar! Det är mycket att fixa med nu när julmarknaden närmar sig med stora kliv! Jag och ett underbart gäng kvinnor ska stå på julmarknaden i Torpa i Kungsör och sälja vår alster! Det ska bli så kul! Men det innebär också en massa arbete....efter det ordinarie jobbet! Pust!

För ett par veckor sedan var mamma, min syster Carina och jag på auktion i Torshälla. Mitt favoritställe! Det blev en hel del fynd!!! Vilka makalösa priser!!! Jag tänkte jag skulle visa en del av mina fynd....resten får ni se en annan dag.

Det blev en underbar liten kaffeservis med de sötaste blommorna på! Inte kund jag väl motstå den?? Den blev min för blott 30 kr!!! Nu har jag en hel massa kaffeserviser så maken fick lite roligt åt mig!

Söta små nysilverskedar...inte heller någon bristvara i detta hem! Men när man kan få 12 st för 40 kr....inte kan man väl låta bli då??

Jag gjorde fler fynd, men de visar jag nästa gång!
Nu måste jag fortsätta pyssla! Just nu skapar jag änglar... jag ska fota dem när jag är klar med dem så att ni kan få se vad jag har producerat.
kram, Marita

5 kommentarer:

  1. Vilket fynd. Kan man ha förmånga kaffe servicer? Vad kul att du skall stå på en julmarknad. Vi skall ha en på jobbet den 4 dec, intresserad
    att vara med?

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina fina fynd...
    Å jag vill tacka för dina värmande ord hos mig.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fynd, kaffeservisen var ju bara så underbar, hoppas det går bra på julmarknaden!
    Ha en fin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Så fina fynd du hittat, alltid kul när det är billigt också.
    Ha en bra helg, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  5. Ja, det är helt galet bra att du fyndade en sådan billig symaskin som funkar. yeees!!!

    Ja, men imorgon ska jag nog blogga lite om ullared och lägga upp lite bilder på några av fynden i alla fall. Hihi.

    Kul va?
    Kram kram
    Madde

    SvaraRadera