måndag 19 september 2011

Bakat som Leila!

Igår frågade jag dottern och maken vad de ville att jag skulle baka...de fick välja på en äppelkaka med vaniljgömma och Leilas whoppies. Båda recepten var nya och oprövade för min del. Såklart tyckte de inte lika, men de var snabba på att enas om whoppies. Gulliga Linda säger, - äppelkakan kan du ju baka på måndag!! Hon är inte dum hon inte! Helgardering! Men så har det inte blivit, jag har inte bakat någon äppelkaka idag...däremot har de mumsat på whoppies idag också! Eftersom vi är svaga för choklad i vår familj blev det såklart choklad whoppies!! Inte särskilt mariga att göra....smakar gudomligt! Men jag kommer att göra dem mindre nästa gång!




kram, Marita

3 kommentarer:

  1. Mmmm, de der farligt goda ut!
    Blir sugen på att testa...jag har kommit in i någon slags "bakperiod" nu på både gott och ont så det blir lite mycket sött ibland.
    Hoppas allt är bra med dig.
    Kram hela dan/ Carina ( Vardagslycka )

    SvaraRadera
  2. Åh de såg ju hur goda ut som helst ju!
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. I ett sådant läge hade jag också helgarderat mig! Kanske man skulle fråga herr Fräken om inte han kan baka lite åt mig, sedan när jag blivit frisk?! Kommer sääääkert att hända! ;-D

    SvaraRadera