onsdag 6 oktober 2010

Hipp hurra för mig idag!!

Japp, hurra för mig! Idag fyller jag 48 år....kan inte fatta att jag är så gammal. Inuti känner jag mig inte en dag äldre än 30.... Men det är bara att gilla läget! Tusen tack min underbara familj som har gjort min dag så speciell! Tusen tack alla vänner som har gratulerat mig idag!!

I morse vaknade jag av vacker sång från min förkylda make och vår förkylda dotter.... Jag fick frukost på sängen, fina presenter... När jag kom hem från jobbet idag hade maken tänt massor av levande ljus, ställt en underbar bukett röda rosor på spegelbyrån i hallen...middagen lagade han till, dukat fint hade han gjort också! Kaffe och tårta efter maten!! Vad mer kan man önska??! Jag är verkligen lyckligt lottad!!!
kram, Marita

6 kommentarer:

  1. Grattis, vilken underbar dag du fick!!!!!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att få en så fin födelsedag.
    Grattis.

    SvaraRadera
  3. Hej Marita!
    Grattis i efterskott på födelsedagen och grattis till 40 kg i viktnedgång!
    Jättebra gjort och vad skönt det måste vara.
    Må så gått i höstregnet!
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Ååå GRATTIS i efterskott!!!!
    Tack, vad glad jag blir över att du gillar min hatt =D

    Kram kram
    Madde

    SvaraRadera
  5. Stort Grattis Marita, en dag försent. Hoppas du hade en toppendag.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till dig Marita. Din man är underbar, så skulle alla män vara, vilken kärlek. Jag vill oxå säga att du är sååååå duktig som har gått ner de ofantliga kilona, herre guuuuu vilken prestation, det är inta alla som klarar det. Kram på dig /Ingela.

    SvaraRadera