lördag 2 oktober 2010

Jag tog en lott...

När vi åkte hem från Örebro idag stannade vi till vid ICA Maxi, behöver köpa lite mjölk och annat.... På väg ut ur affären stannade jag till vid ett chokladhjul, butiken har 3 årsjubileum, satsade på nummer 62...hjulet snurrade.... saktade ner och stannade på... nummer 62!!! Vad vann jag?? En jättechokladkaka!!!! Ja i alla fall förpackningen, inuti är det massor av 100 grams chokladkakor!!! Så nu ligger jag på plus hos maken och yngsta dottern!!!
Kram, Marita

4 kommentarer:

  1. Herrejösses vilken chokladkaka! Nu har ni choklad lång tid framöver!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!! Nu har du choklad för en tid framöver ;o)
    Ha en fin dag!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera
  3. Vilken lycka!
    Jag kan tänka mig att du kände dig som ett litet barn som har vunnit första vinsten.
    Kram Anette

    SvaraRadera