lördag 25 februari 2012

Café till salu


Idag for maken, yngsta dottern Linda och jag på en liten dagsutflykt till Kumla. Vi har hört så mycket bra om Café till salu (tack Lotta Appelros för det!) att vi inte kunde hålla oss längre....nu var det dags för ett besök!! Det ångrar vi definitivt inte!! Underbart soligt, om än blåsigt väder, perfekt för en bilfärd....Väl framme började vi vårt trevliga besök med en underbart god Goulachsoppa. med creme fraiche och nybakt bröd... sååå gott i sällskap med underbara Lotta!!! Sedan blev det en hel del shopping för min del, maken och Linda gick ut på en promenad & fotorunda. (det är maken som har tagit bilderna i dagens inlägg, tack älskling!!). I morgon får ni se vad jag har köpt för fina saker!! En trevlig avrundning med kaffe och kaka på samma café innan bilen vände åter till Eskilstuna! Tusen tack Mia för ett trevligt besök i din och din systers fina butik/café! Vi kommer åter! Titta och njut! Maken missade dock att fota i den trevliga cafédelen... men vi får nog fler tillfällen till det!!







Kramar, Marita
PS. I morgon kommer bilder på mina underbara inköp! Kanske visar jag vad jag köpt till vår fina dotter Jenni....

2 kommentarer:

  1. hej..verkligen fina bilder..Kumla en fin liten stad...Förstår att du lockats att handla fina saker här..Kanske du lockar mig till ett besök där..ha en bra söndag//Karina

    SvaraRadera
  2. Hej Marita.
    Tusen tack för besöket och för att du bloggat så fint om vårt kafé. Fantastiskt fina bilder, hälsa maken det :-) Ser fram mor att se er här igen. Kram Mia

    SvaraRadera