fredag 10 februari 2012

Underbara helg!!

Underbara fredag.... hela helgen bara väntar på att bli fylld av trevligheter!! Nåja, det blir väl inte bara skojsigt.... i morgon lördag ska jag jobba övertid på dagen... men till kvällen blir det desto trevligare! Då blir det festivalyra hos oss!!! Lite godsaker och en massa melodifestival! Maken ska besöka en fotomässa, inhämta en massa inspiration!

Söndagen blir mer lustfylld för min del...då blir det auktion! Hämtar upp mamma för en heldag i auktionshallen i Torshälla! Ska bli riktigt roligt, även om det inte var så länge sedan sist. Maken ska snickra på köket...jag vet, vi byggde huset för sex år sedan så vad kan finnas att göra i vårt fina kök?? Oj oj oj vad jag tycker att vi har lyckats lyfta köket till ytterligare en nivå, både vad gäller utseende och funktion! Tänkte visa bilder när vi är klara, det är lite småplock kvar...lister och sånt ni vet!

Tills dess bjuder jag på lite vackra rosor från vår trädgård i somras! Jag känner nästan doften av dem! Nog är de underbara!! Jaha, vad ska ni andra roa er med i helgen?? Berätta gärna!
kram, Marita

3 kommentarer:

  1. Det låter som du har en härlig helg framför dig med massor av kul!
    Här är ingenting planerat. Snart vankas en sen frukost och sen får vi se vad som händer.
    Ha en riktigt mysig helg!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  2. Vad spännaande att se vad ni hittat på och en loppis kan aldrig vara fel. Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan Marita! ska bli spännande att se vad du hittar på auktion denna helgen! gillar ditt porslinsägg jätte mycket. Otroligt fint och annorlunda! Ha en fin söndag! Kram Josefin

    SvaraRadera