söndag 26 februari 2012

Vad var det jag köpte??

Jag berättade ju att maken, Linda och jag var till Kumla igår och fikade på http://kafetillsalu.se/ där blev det ju förutom en god soppa en hel del shopping....tanken var ju att ni idag skulle få se vad jag har shoppat. Det ska ni få, ni ska få se en del av allt jag fick med mig. Det har dock inte varit helt lätt att fota allt idag. Men om ni är en smula förlåtande kommer det lite bilder... mer en annan dag!
 Den söta ljusstaken i zink, tänk så fint man kan pynta den utifrån årstid!! Mossa till jul, lite gräs till påsk..... så söt!

 En underbar liten ljuskrona för värmeljus... bilden gör den inte rättvisa alls...men vi njuter av den! I kväll har vi tänt den och den är så fin!

Ljushållaren i glas i ett lagom stort format, i köket har jag en väldigt stor står på köksön. Den är också fin men lite för stor för soffbordet så därför blev den här helt perfekt till soffbordet!

Nu har jag ju inte lyckats fånga allt på bild idag... så jag får nog återkomma!

Jag har bakat idag, en svår rackarns kaka har jag vågat mig på! I morgon berättar jag mer och visar bilder!
Ha en underbar söndagskväll så hörs vi mer i morgon! Kram alla vänner!!/Marita


2 kommentarer:

  1. Så kul att se vad fint du gjort med sakerna du köpte hos oss :-) Ha det gott och välkommen åter. Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vad fina saker du köpt. Bilderna var det inga fel på. Kram

    SvaraRadera