torsdag 10 september 2009

De sa JA, båda två!

Igår eftermiddag fick maken och jag vara med om en fin händelse... våra underbara vänner har gift sig!! Vi var inbjudna som vittnen och förutom vigselförättaren var det bara vi som fick närvara... De var så fina, platsen där vigseln förättades var underbar, solen strålade och visade upp sig från sin bästa sida! När jag kommer hem från jobbet idag lägger jag in lite bilder och berättar mer. Kunde bara inte vänta, ville berätta lite redan nu!
Kram, Marita

5 kommentarer:

  1. Vad kul! Det blir spännande med bilder.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack för titten...Vad kul med bröllop! Blir spännande att se...Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Först måste jag säga, vad jag blev glad när du skrev på min blogg.
    Jag blev så himla glad, vilka fina ord.
    Vad du bjuder på dig själv till mig.
    Jag kan svara , ja jag har jobbat med inredning
    i tio år som inköpsansvarig och varit på många mässor och jobbar fortfarande med inredning och kommer troligen att sluta mitt liv med med många tokiga idder.
    Så kul att du tittade in till mig, nu fann jag ju dig också.
    Haregott!

    SvaraRadera
  4. Hej Marita!
    Kul att du tittade in hos mig i lördags. Tack för reklamen jag fick i ditt förra inlägg.
    Vilken tur brudparet hade med värdet och jag hoppas att presenten blev omtyckt.
    Jag ser fram emot att få se bilderna.
    Tack för din kommentar hos mig idag. Jag tycker att det är så viktigt att vi talar om för våra barn att vi är stolta över dem precis som de är.
    Ha en mysig helg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera