lördag 19 september 2009

Flickan som lekte med elden

Min gulliga make bokade biljetter till premiären av Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden", så när vi uträttat lite ärenden efter jobbet blev det bråttom hem för att äta en bit mat, rasta och utfodra hunden innan det var dags att åka tillbaka in till stan för att se filmen. Vovsingen fick vara hemma hos Micke så länge, slapp han vara ensam i kväll. Filmen då? Var den bra? Japp! Superbra tycker jag! Det var fullsatt i biosalongen och jag tyckte nog att alla lät nöjda när vi gick ut från salongen. Vilka skådespelare... Micke Nykvist - helt otroligt duktig!! Jag kan varmt rekomendera er andra att avsätta en kväll för filmen!

kram, Marita

6 kommentarer:

  1. Har första filmen ligger här hemma så jag ska kolla på den i helgen.
    Böckerna är ju suveräna!

    Använder sprayfärg från färgaffären eller biltemas sprayfärg.
    Snabbt går det=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Den där vill jag också se.:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för att du lämnade en kommentar inne hos mig! Å välkommen till bloggen! Första Stieg Larsson filmen tyckte jag var jättebra och vill såklart gå och se denna också, får försöka slita oss från bygget nån kväll och gå och se den.

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Karolina

    SvaraRadera
  4. Hej! Tusen Tack för din gulliga o rara kommentar hos mig...Blev såå glad! Hoppas att din helg är bra....Lät mysigt med bio funderar också att gå o se den filmen! Ha en bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Låter som en riktigt bra kväll det där. Min lördagkväll var också kanon och söndagen håller på att bli det efter några treo...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Gud vad jag vill se den filmen! Tyckte ettan var superbra så jag har höga förväntningar på nästa :) De är helt enkelt grymma! Trevlig söndag! KRAM

    SvaraRadera