fredag 13 mars 2009

Nu är jag allt bra ynklig!

Så himla sjuk! Kände mig lite risig i onsdags morse, hostat hela natten, men inte värre än att jag kunde åka o jobba. Vid lunch kunde jag knappt hålla mig uppe. Bestämde mig för att åka hem o vila en stund för att sedan kunna fortsätta jobba hemifrån. Alla på jobbet tyckte jag var knäpp som tog med mig arbete hem... så rätt de hade! Kom hem, rastade Dodge, drog igång jobbdatorn - helt slut!! Kollade tempen, 39,3! Jag är normalt helt däckad vid 38 grader. Lutade mig lite i soffan, när John kom hem tre timmar senare låg jag och skallrade tänder, en sån frossa!! Han tyckte jag var varm så han kolla min temp 40,7 grader!! Inte undra på att jag kände mig risig.
Sedan dess har jag tillbringat tiden i soffan och i sängen, helt nockad!! Så himla typiskt, den här helgen hade jag sett fram emot att få vara ensam hemma med Dodge och bara få göra det jag har lust med! Så är det jämt när jag ska få egen tid, det dyker alltid upp något annat... I dag åker maken till Riga, kommer tillbaka på söndag kväll, Dodge har blivit utackorderad till Micke och jag sitter här för mig själv och mår pyton!! Visst är det lite synd om mig!?? Tur att det finns lite att spana på TV i helgen...

1 kommentar:

  1. Hej vännen. hoppas glassen gjorde lite nytta. Själva blev vi sp upptagna med att diskutera om jobb osv. krya på dej o hör av dej när du mår så pass.

    SvaraRadera