fredag 30 juli 2010

Lite bilder från mitt kök...

Maken och jag har semester. Helt underbart skönt! Det blir dock inte så mycket bloggande....jag läser alla andras bloggar och kommenterar, men jag skriver inget på min egen blogg.
Idag var vi till Watt & Vekes outlet i Eskilstuna. Butiken är liten, men där fanns en hel del fina lampor, skärmar och kuddar. Vi köpte lite nya lampor och några nya lampskärmar, förståss!! Svårt att gå tomhänt därifrån kan jag säga, priserna var helt klart trevliga!
Jag har plockat om lite i mitt kök så jag tänkte visa lite bilder...










Lampan som syns i fönstret köpte vi idag på Watt & Veke. Gillar dess enkelhet...skärmen är fyrkantig, perfekt att ha i ett fönster!
kram, Marita

3 kommentarer:

  1. Men åh vilket mysigt kök ni har!!!
    Ha en härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mysigt ni har det i köket, det ser så hemtrevligt ut!
    Ha en härlig helg och njut av semestern.
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  3. Åh vad många fina gamla prylar du har i ditt mysiga kök!
    Ha de gott! Kraam Ingela

    SvaraRadera