fredag 3 juni 2011

Bruna vackra ben...??

I morse insåg jag att mina vita ben skulle skapa trafikkaos! Bländande vita kan man säga, sådär som man vill att tänderna ska vara, inte benen!! Nåväl, jag hade ju köpt brun-utan-sol-våtservetter på Lindex så det skulle ju vara lätt fixat!! Jag peelade benen noga så att det skulle bli en jämn och fin färg....så på med våtservetterna, gnossade noga in benen så att det skulle bli en jämn och fin färg...ja, jag drog hela vägen upp på låren när jag ändå var i farten, ner på fötterna också....man vill ju inte ha en ful kant längs vristen... eller hur?! Tänkte ni skulle få se hur tjusig jag blev....

Ja, vad säger ni?? Snyggt eller hur??! Så har jag rantat runt på stan idag, helt övertygad om att jag var brun och fin om mina ben...suck! Jag blir såååå trött!!! Hur får man bort det här? Är jag dömd att se ut så här resten av mitt liv?? Ska jag bada i Clorin?? Tips tack!!
kram, Marita

1 kommentar:

  1. Tack för tipset! Jag ska absolut inte prova de där servetterna. Hur tråkigt det än är att ha bleka ben men bli brun på överkroppen... ;) Ha en bra kväll och hoppas det går bort snabbt det där...

    SvaraRadera