torsdag 30 juni 2011

Bubbel och ring!

När jag kom hem från jobbet i eftermiddag överraskade maken mig med bubbel och en ny vigselring! Vi har ju varit gifta i lite drygt 22 år....ringen jag då fick skulle lämnas in på reparation då den gått av vid en diamantinfattning...men jag kan inte hitta den!! Huga! Underbaraste maken bestämde då att jag ska ha en ny ring! Så den beställde vi i torsdags, på vår bröllopsdag. Idag blev den klar och maken hämtade den. Så när jag kom innanför dörren hade han hällt upp kall och god mousserat vin, arrangerat ringen på ett vackert staffli som han köpt till mig idag!!! Han är bara för underbar!



Kram, Marita

1 kommentar:

  1. Hej!

    Ååå vad fint av din man, gud vad du måste ha blivit glad. :)

    Jaaa, men du bara måste prova fika efter frukosten - sååå himla mysigt och gott. hihi.

    Kram Madeleine

    SvaraRadera