lördag 4 juni 2011

Vinnarna är....

Idag är det dags för dragning i min utlottning av de två tavlorna! Det blev en del lotter att skriva! Tusen tack för att ni ville vara med och tack till er som har länkat till min utlottning!

Linda fick det hedersvärda uppdraget att dra lotterna! Det tycket hon var roligt!
Första lotten blev...
En tjej från vårt grannland Norge, med den fina bloggen mandelhjarta.blogspot.com/

Andra lotten gick till....
Dalkullan Sussie med den härliga bloggen lotusblommansblog.blogspot.com/

Maila mig era adresser så kommer tavlorna på posten inom kort!! edebyeng@bredband.net

Ha en fortsatt härlig dag alla underbara! Själv ska jag ut och njuta i solen. Det blir väl till att jobba på tomten, tistlarna försöker ta över helt hemma hos oss!!
kramar, Marita 

3 kommentarer:

  1. Åh, tack så hemskt mycket! :)
    Jag är verkligen jätteglad att jag gick och vann!

    Mailar dig min adress på en gång!
    KRAM och ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roligt att jag också vann!
    Tusen tack! ;)
    Har nu mailat dig min adress.

    Ha en trevlig nationaldag!

    SvaraRadera
  3. Tjohej!! Tack för titten hos mig. Haa..hhaaa vad fin fina dina ben blev. Skrubba med svamp den hårda sidan så blir du vit och fin igen och sen är det bara att börja om. Lycka till!!
    Kramen Hanna

    SvaraRadera