fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!

Hemma hos oss blev det inte ett midsommarfirande som vi brukar...Sjukdomar i familjen skapade ändringar av planer...men det har gått alldeles utmärkt ändå! Maken, yngsta dottern Linda och jag har ätit gott och haft en underbar dag och kväll!
Lunchen bestod av sill och färsk potatis med gräddfil och gräslök, najadlax med kall räk- och romröra! Gott!! Lite nubbe och öl till det!

Så var det middag....mmmmm sååå gott! Grillad kalvfilé, rostad färskpotatis, grillade champinjoner och haloumiost...till det en kall röra med creme fraiche och fetaost! Sååå vansinnigt gott! Härligt blev det med kvällssolen som värmde oss gott ute på altanen!


Önskar er alla en underbar fortsättning på helgen!!

Jag vill även passa på att tacka alla ni underbara som lämnar så fina kommentarer hos mig! Jag läser dem och jag blir såå glad!!
Kram, Marita

2 kommentarer:

  1. Låter som ni haft en trevlig midsommar ändå, med god mat och trevligt sällskap.

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Cilla♥

    SvaraRadera
  2. Mmmm mycket gott ni smaskat i er. Hoppas ni kryar på er och får en fin sommarhelg. Här där jag är regnar det mycket just nu...
    Kram Ingis

    SvaraRadera