måndag 4 juli 2011

Lite nytt...

Idag tog maken och jag en sväng till underbaraste Carina http://vardagslycka.blogspot.com/ som har butiken Slottsboden i Strömsholm http://www.slottsboden.com/. Maken stannade kvar i bilen och jag frossade bland alla vackra saker! Lite shopping blev det också, så klart!
Jättefiffiga små glaskoppar att för värmeljus att ha i en skål med vatten så att de flyter så fint! Såklart var jag ju tvungen att göra ett litet arrangemang till vårt soffbord...hur fint som helst!

Nu har även jag blivit med en underbar kanin! Jag har sneglat på dem en längre tid men varit lite för snål...men så sålde Carina denna lilla söting för halva priset, och då passade jag på! När jag gick fanns det en kvar....ett litet tips till dig som har tänkt som jag.... Den skuttade snabbt upp på hyllan i matsalen!
Lite godsaker fick följa med hem också!!
kram, Marita


3 kommentarer:

  1. Fina fynd....kaninen var ju för söt!
    ...och ljuskopparna i ett fint arrangemang.
    Ljus kan man aldig få för många av...

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Tack för dina rara ord, de värmer ända in i hjärteroten och tack för ditt besök!
    Vad fint du hade gjort med flytkopparna i skålen! Det blir så mysigt med ljus och vatten tillsammans.
    Det går fortfarande inte att kommentera via googlekontot, jag som trodde vi hade hittat problemet...
    Ha fortsatt sköna dagar och njut av ledigheten.
    Kram, Carina ( Vardagslycka )

    SvaraRadera
  3. Hej!!!
    Måste kika in & tacka för din fina kommentar, jag blir alldeles varm i hjärtat:)))

    Har du provat att ta bort krysset "fortsätt vara inloggad" på ditt konto???

    Kram Malin

    SvaraRadera