onsdag 6 juli 2011

I mina krukor.

Har planterat lite nytt och fint i våra krukor ute....blev ett par nya krukor också faktiskt...de vita är nya! Allt inhandlat hos Granefeldts i Ostra, Eskilstuna. Järnurnorna har min pappat gjort gjutmodellerna till, de är gjorda i gjutjärn...så fina!


Jag vet inte hur det är för er andra, men jag har jätteproblem när jag ska lämna kommentarer hos er andra. Det bara strular! Ibland kan jag lösa det med att lämna kommentaren som Anonym...men det är inte alltid det fukar, då går det inte att lämna någon kommentar alls....Grrrr!!
Kram, Marita

3 kommentarer:

  1. Ååå, ditt hus ser så rött och alldeles underbart fint ut!!! Blommar härligt gör det också. :)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Hej Marita!
    Vilka fina blombilder här inne hos dig. Det är en fantastisk tid nu när alla krukor svämmar över av pelargoner och andra vackra blommor.
    Du är så välkommen till mig någon onsdagkväll om du har vägarna förbi.
    Må så gott och ha en skön semester!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har gjort vid entrén!
    Jag brukar logga in när jag skall kommentera, men fylla i att man inte skall vara fortsatt inloggad (eller vad det står) och då brukar det funka bra (samt att man är fortsatt inloggad ändå..
    Ha det gott!

    SvaraRadera