torsdag 14 juli 2011

Shopping!

Idag har jag shoppat med mitt äldsta barnbarn Tilde som fyller 10 år om ett par veckor. Hon valde att få följa med mig till Tuna Park, Eskilstuna, för att köpa presenter....hon gillar kläder så valet var inte helt otippat! Vi hittade lila Converce skor...som hon bara vill ha!! En Adidasjacka och en hel massa annat!! Fika hann vi med på Waynes Coffehouse...gott!! En underbar dag med en underbar tjej! Det bästa av allt var att mormor och morfar, farmor och farfar, gammelmormor och extramormor och morfar var med på presenten så det blev en hel massa shopping! Men det var jag som fick njuta av hennes underbara sällskap! Underbart! Det vill jag göra om och om igen!
Kram alla underbara!! Marita

3 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter när du skriver om mormor och morfar, farmor och farfar, gammelmormor och extramormor och morfar härligt med stor släkt. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja vet du Johanna, vi är så himla härliga och prestigelösa!! Min dotter har jag i första äktenskapet...min nya make (sedan 22 år)betraktas som morfar...så därför blir den bilogiska morfar extramorfar och hans trevliga fru extramormor! Min mamma som är gammelmormor är en härligt pigg gammelmormor...så har vi Tildes styvfarmor och styvfarfar som alltid har betraktat henne som sitt barnbarn....kan det bli bättre??? Nix!!
    kram, Marita

    SvaraRadera
  3. Gomorron
    Det är såna dagar man minns lite extra, så roligt och både se vad hon valde och lyckan och få välja.
    Idag regnar det här, perfekt dag för shopping. Fast det blir soffan och en bok, hittade en kasse med gamla Maria Lang pocket, så nu har jag fastnat i små söta deckarhistorier.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera