fredag 28 december 2012

Så gör vi!!

Maken och jag har semester!
Gårdagen och idag firar vi underbar semester så att vi kan förlänga julledigheten till en enormt lyxig långledighet!
 
Vi hade stora planer på att fixa till båda klädkammrarna, blev ganska rörigt när yngsta dottern flyttade till egen bostad...vi har liksom inte hunnit med den biten. Tänkte skrapa och måla om några möbler... jaaaa, planer det hade vi - maken och jag!
 
Men så blir det inte alltid som man tänkt! Näedå, vi passar på att bli sjuka! Fiffigt när vi ändå är lediga!! Sååå praktiskt! Så vi huserar i varsin soffa med varsin dator i knät, TV står på, näsdukar går åt i massor... så även Ipren och andra "må bättre" preparat!
 
Den enda som är pigg i vårt hem är hunden och han verkar vara överdrivet pigg! Tycker det är mycket märkligt att vi inte går på någon lång och skön promenad när vi nu ändå är hemma hela dagarna....oj oj!
 

Nåväl, det kan vara ganska skönt att bara slappa också!
Kram, Marita

9 kommentarer:

  1. Krya på dig och god fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Å så skönt med sammanhängande ledighet, låter jättemysigt! Synd bara att ni inte mår bra, krya på er! Och tack för din rara hälsning hos mig! kram Mia

    SvaraRadera
  3. Nämen vad trist att bli sjuka när ni har ledigt.
    Men kanske mysigt ändå att ligga och mysa i sofforna och unna sig lugn och ro.

    Tror att jag tappat bort dig när jag lyckades radera min blogglista..........kan jag lägga till dig igen?

    Önskar dig en god fortsättning och krya på er,
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt fin lördag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Krya på er! Typiskt att man ska bli sjuk när man är ledig. Kram

    SvaraRadera
  6. jisses,,,,,,Krya på :)
    Önskar DIG ett Riktigt GOTT NYTT ÅR
    och missa inte......

    N
    Y
    Å
    R
    S
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter....
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  7. Nej vad tråkigt att ni blivit sjuka, hoppas ni kryar på er fort!
    Ang spikbrädan, pratade med svärsonen och det skulle väl gå att ordna...du kan väl maila mig ang hur stor du vill ha den osv!

    Sköt om er nu!
    Kramen!

    SvaraRadera
  8. Krya på er nu riktigt ordentligt. Ha en underbar afton kram/Ingela.

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni nu mår bättre på årets sista dag, GOTT NYTT ÅR; Viola

    SvaraRadera