torsdag 27 december 2012

Ser du stjärnan i det....

 
 

Jag har helt snöat in på dessa härliga stjärnor som man gör av papper! Det är underbara Pia med bloggen http://pia-vardagsrummet.blogspot.com/ som har "lurat" in mig på dessa! Jag har gjort flera stycken i olika storlekar...kan liksom inte sluta...men jag får nog hejda mig nu. Kan ju inte fylla hela hemmet med dessa!! Fniss!! Bilderna jag har tagit är inte helt smickrande då jag struntade i att ljusförhållandet var kasst när jag tog fram mobilen och fotade två av mina alster så ni får hålla till godo!
 
 
kram, Marita

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Men du så fina stjärnor. Kanske skulle ta och pyssla ihop lite sådant..
    Såg lite längre ner att ni letade soffa, vi har en sån u formad soffa från Chili och ångrar inte det köpet en sekund!!

    Hoppas ni snart kryar på er!!

    SvaraRadera