lördag 19 juni 2010

Bröllop och loppisar!

Maken går på fotokurs så här hemma arrangeras det en hel del....de får hemuppgifter som innebär en del förberedelser. I veckan skulle de ta med bilder på en dukning. Så det var bara till att ta fram fina porslinet och kreativiteten! Bilden blev riktigt bra tycker jag!
Alldeles nyss strålade solen från en klarblå himmel, men nu börjar det samlas en massa mörka trista moln...det blir nog regn som de hade förutspått. Trist! Nåväl, då kan jag titta på bröllopet på TV utan att få alldeles dåligt samvete! Sådär ja, då hittade jag lite fördelar med regn också!!
Lite loppisar måste jag nog klämma in på agendan också. Det är ju så galet roligt!!
Kram, Marita

12 kommentarer:

  1. lovely blog! gorgeous family!
    happy wk Marita!
    Rosa

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart bröllop man har fått varit på idag, armbanden finns i gårdsbutiken men om du vill beställa ett så kan jag skicka,om jag inte minns fel så kostar det 339 kr. Är du intresserad så hör av dig, har beställt flera.. för de går åt som smör...ha en fin kväll VIOLA

    SvaraRadera
  3. Han är duktig din man, nu kan du låna foton av honom ibland. Fint porslin hade du också. Och det var ett underbart bröllop, allt var så stämningsfullt. Länge sen jag tittade så mycket på tv en dag.
    Ha en bra söndag
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Jaa jag hatar att vara på dåligt humör men ibland måste man tydligen vara det också.
    Fin bild på dukningen :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hallojsan!

    Så kul med en fotokurs! Det skulle jag behöva gå en!..
    Du har rätt! dukningen blev kanon..och den lite tonade bilden blev bra!

    tittade också på bröllopet igår!..såå rörande..vilken kärlek!

    Ha en härlig söndagskväll!!

    Kramis Sanne..

    SvaraRadera
  6. Visst fick man uppleva ett underbart bröllop, du undrade över armbandet, har det i gårdsbutiken men vill du köpa ett så kan jag sända ett till dig, har beställt flera som ska komma, hör av dig i så fall, pris tror jag är 339 kr. kram

    SvaraRadera
  7. Spännande med loppis. Har du gjort några fynd? Kram Madeleine

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bild han har tagit, det lät jätteskoj med fotokurs.....Hoppas att du hittat mycket fint på loppisarna! Önskar dig en trevlig midsommarvecka! Många Sommarkramar Therese

    SvaraRadera
  9. Hejsan.

    Fotokurs...det skulle man nog anmäla sig till.
    Låter skoj!

    Vilka foton!

    Visst är det kul med loppis, får aldrig nog,tror jag.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  10. Kul att få arrangera lite sådär lovligt , hoppas bilderna blev bra !
    Nu önskar vi fin väder fram till november ;-)
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  11. Åh vad duktig din man är och det var så trevligt att träffa dig lite snabbt i måndags!
    Ha en riktigt härlig midsommar!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera