söndag 13 juni 2010

Mina fina barnbarn...

När vår dotter Jenni fyllde 27 år den 6 juni bjöd hon och hennes fina make på både middag och fika! Det var supergott!! Det är det alltid när Jenni bjuder på något, hon är så himla duktig vår fina flicka! Jag tog så klart en massa kort...men eftersom jag vet att inte alla (läs vuxna) uppskattar att bli visade på bild i min blogg visar jag bara mina fina underbara älskade barnbarn!
Underbara Tilde! Jennis första barn som blir 9 år i sommar!
Fina lilla Emma som blir 7 år i höst!
och den minsta, lilla busfröt Melker som snart fyller 1 år!

De är så fullkomligt underbara!!
kram, Marita

11 kommentarer:

  1. Så goa barnbarn du har, dom ser så snälla och rara ut. Och alltid kul och gå på kalas.
    Önskar dig en fin junivecka
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Men vilka raringar !
    Förstår att du är lycklig och stolt !
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt. Familjen är bäst helt enkelt!

    SvaraRadera
  4. Åå men titta vilka sötnosar!!!
    =)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  5. Vilka fina barnbarn du har...supersöta. Min man ska bli morfar vid 40års ålder, så jag blir ju bonusmormor. Kul!

    Det är inte alltid lätt att vara bonusmamma, men man vänjer sig.
    Hoppas ni har härligt väder och mycket sol.

    Ckram Cilla♥

    SvaraRadera
  6. Hej Marita!
    Jag förstår att du är stolt över dina fina barnbarn.
    Duktig är du också som gått ned hela 30 kg, grattis!
    Må så gott!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Så fina o gulliga barnbarn du har, och jag förstår att du är stolt över din rara dotter också! Låter trevligt att bli bjuden på mat o fika....Önskar dig en Trevlig Helg! SommarKramar Till dig! Therese

    SvaraRadera
  8. Vilka sötingar, klart du är stolt över dem..familjen ä ju det bästa man har!!
    Va duktig du ä som gått ner så mycket i vikt! Good for you!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  9. Vilka raringar, förstår att du är stolt över dina barnbarn, ha en skön helg, kram

    SvaraRadera
  10. Kikar in o önskar dig en Trevlig o Skön helg! Sommarkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  11. Hejsan!
    Så söta barnbarn du har, du ska vara stålt.

    Ha en bra helg, kram Rebecca.

    SvaraRadera