torsdag 12 augusti 2010

Bilderna....här kommer de!!

Men herregud, nu undrar ni väl om jag har blivit helt senil eller bara totalt förvirrad....!!! Jag skrev ju i söndags att jag skulle visa bilder från Tusenträdgårdarna som vi var på...jag skrev ju att jag skulle visa dem på måndagen! Har jag gjort det?? Nähä, då!! Inte har jag det inte! Näe, somnat som ett litet barn i soffan när jag kommit hem från jobbet, det är vad jag har gjort! (förutom i tisdags, då åkte vi till IKEA direkt efter jobbet, sen somnade jag!) Nåväl, jag visar dem nu i stället. Det är bilder från tre olika trädgårdar. Jag kommer nog inte kommentera bilderna utan ni får titta och njuta, det gjorde vi!










Det här är ett axplock av alla bilder som maken tog. Hoppas ni njuter en smula av dem. Vi njöt massor av att få strosa omkring i dessa vackra trädgårdar!!
kramar, Marita

5 kommentarer:

  1. Åh vad vackra bilder!
    Ha en underbar helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Godmorgon.
    Har inte sett alls mycket i bloggarna från den dagen, så det är jätteroligt att du visar. Roligt och gå runt, och framförallt bra och få inspiration. Fina bilder din man tog.
    Ha en fin lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Härligt med trädgårdsbilder. Vi vart oxå iväg, jag och barnen i två olika trädgårdar. Trots ösren.
    Vilka vackra pergolor (heter det så i plural?).

    Cilla♥

    SvaraRadera
  4. Hej Marita!
    Det var länge sen sist... nu är det dags för Loppis i Torpa igen är du intresserad? söndagen den 19september i kyrkparken.
    Kram Elina

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tittade in genom syrrans blogg. Underbart o trevligt!
    AstaLena, syrra till "Här är gudagott att vara"

    SvaraRadera