söndag 8 augusti 2010

Tusenträdgårdar

Idag har vi varit och tittat på tre olika trädgårdar. De ingår i Tusenträdgårdar och har då öppet för allmänheten att komma in och titta. Det är privata trädgårdar som ägarna har ordnat på olika sätt. Det var verkligen inspirerande! Sååå mycket fint vi har sett idag!! Maken har fotat, men jag har inte hunnit gå igenom dem ännu, så bilder kommer i morgon.

Den underbara semestern har tagit slut... i morgon börjar vi jobba igen... inte så sugen. Har så mycket jag vill göra här hemma. Nu håller jag på att tvätta så att vi har rena kläder att ta på nu när man måste klä sig "stadsmässigt"!
Kram, Marita

7 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt det är när privata människor öppnar upp och visar sina trädgårdar!
    Ha en finfin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Trädgårdar är bland det underbaraste som finns...vilken lycka att få se och uppleva..Man blir bara så glad. Ville ha en trädgård igen, ....sålde den hus och allt--ångrar. Tur man kan njuta av andras. Trevligt att läsa din blogg //Karina

    SvaraRadera
  3. Kul att du gillade mina Damer...du förstod dig på dem, det var skönt!!
    Kram// Karina

    SvaraRadera
  4. Det är så kul att gå in i andras trädgårdar! kul om du visar bilder!
    Vad fint kök du har!

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt, man kan ju få så mycket tips o ideér...
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Hoppas första jobbveckan går bra. Kul att få titta på trädgårdar inte vanliga parker och sånt. Lite mer känsla över dessa kanske.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Marita!
    Det låter jättespännande med trädgårdsbesök.
    Visst känns det lite trist att börja jobba och jag känner som du att jag har mer saker jag vill göra. Jag vet att jag inte borde klaga som har varit ledig så länge men det känns nog alltid likadant ändå.
    Din jordgubbspaj ser jättesmaskig ut!
    Ha en fin helg!
    Kram från Maria

    SvaraRadera