onsdag 28 januari 2009

Nu är kontrakt skrivet!

Äntligen! Nu har M skrivit på kontaktet för sin lägenhet! Så himla kul för honom!! Vi fick med oss en tapetbok, han ska få omtapetserat så han ska välja nya tapeter. Lite svårt tycker han så vi har tittat och resonerat tillsammans. Personligen tycker jag att han är lite försiktig av sig, men det blir nog väldigt fint. Den första mars flyttar han... det är ju inte alls lång tid kvar... pirrigt!
Jobbade till 19,30 idag igen, så himla mycket att göra! I morgon ska jag till Stockholm på kurs hela dagen. Kul att få lära sig lite nytt. Får se om jag stöter på "gamla" kollegor som numer är tvugna att pendla till jobbet om dagarna. Deras jobb försvann ju från kontoret hemma och landade i Stockholm i stället.
Den här veckan ska L börja simma med Lotta på Granen. Det tror jag blir riktigt kul för stumpan! Hon gillar ju verkligen att bada. Men hon kommer väl på nackdelen efter en tid, man måste duscha!! Hon brukar säga att hon gärna kan sluta med både träningen och ridningen bara för att få slippa att duscha! Knasfian! Sa till henne att hon inte får välja det själv, det accepterade hon.
Vet ni, den 4 mars ska jag få följa med J och hennes make till Stockholm på 4 dimentionellt ultraljud! Det ska bli så himla roligt att få titta på bäbisen! Man får veta vilket kön den har... spännande! Jag kommer att gråta ihjäl mig! Får ta med massor av näsdukar... Tänk att jag ska bli mormor en gång till!! Hurra!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar