fredag 6 februari 2009

Helg!!!

Så himla skönt med helg! Visserligen tycker jag att veckan har gått fort, men fredagkvällar är underbara! Helgen ligger framför med alla möjligheter; man kan sova länge, umgås med vänner, äta god mat..... Fast det känns lite rumphugget denna helg, L kommer inte hem. Hon har en kvarhelg i Örebro. Det är så dubbelt, längtar efter henne samtidigt som jag tycker att det känns skönt att vi är lite mer fria att göra det vi får lust med.
Helgen kommer troligen bestå av ett besök på IKEA, sonen ska kolla in en soffa han är intresserad av, umgås med vänner - vi tänkte våldgästa vännerna i Kvicksund. Om de inte kan får vi ta några andra! Det blir nog tid över till dottern och barnbarnen också! Måste ju kolla in J´s mage! Den bara växer o växer!! Hoppas bäbisen sparkar när jag är där, vill så gärna känna... Skulle vara kul att gå på bio, vill se Will Smith´s senaste film, den ska vara bra har jag hört.
Snart är det dags för våra underbara vänner att bli gravida, om allt går väl och det tror jag att det gör! Ser fram emot ett telefonsamtal där de ringer och berättar att de ska bli mamma o pappa! Ännu en mage att känna på och en bäbis till att gosa med!! Mysigt!
Ha en härlig helg! Vi hörs!

1 kommentar:

  1. hej på dej! Vet du att det är faktist tillåtet att tycka om barnlediga helger......precis som att tycka om upptagna helger med barn.....Jag lovar att ringa dej när jag vet om jag är gravid. Fast jag funderar på gruppsms, det verkar enklare faktist för det är så många som följer vårt försök och alla vill veta. Jag ringer dej!

    SvaraRadera