torsdag 26 februari 2009

Skräpmat till middag...

idag igen.... Det blir ingen ordning på maken och mig när L är i Örebro. Ännu värre blir det väl när sonen flyttar på söndag... Det blir väl mackor och fil till middag om kvällarna! Men vad tusan, det går bra det också!
I morgon är det fredag, veckorna går så hiskligt fort! Vad har jag gjort den här veckan?? Det känns som jag bara har jobbat och manat på M att packa! Jag har åter igen fastnat i att stanna kvar på jobbet några timmar varje kväll... inte så bra. Det har börjat märkas att jag inte är redo för det ännu. Min minnesförlust har kommit tillbaka, glömmer ord, vad jag ska säga, vad jag ska göra, koden till bankomatkortet... osv. Framstår som en idiot när jag pratar med folk eftersom jag tappar bort orden hela tiden. Nästa vecka får allt bli en normal arbetsvecka! Men då kommer jag väl att åka till M efter jobbet varenda dag. Vad glad han ska bli!!!;-)
Den här hopplösa förkylningen då, ska den aldrig ge upp??? Snuvig, ont i kropp och huvud, feber... suck!
L kommer hem i morgon, mysigt! Hon ringde i eftermiddags, berättade att hon ska iväg och kolla på handbollsmatch. Hon tycker att det är skitkul! Inte för att hon ser bollen eller ens spelarna, men hon känner stämmningen och man får ropa och tjoa så mycket man vill! Och det vill hon mycket!!
Snart är maten och maken hemma, ska fixa fram tallrikar! Vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar