fredag 20 februari 2009

Snuvig...

Idag har jag jobbat hemma. Det är faktiskt riktigt skönt att göra det ibland. Idag passade det utmärkt då jag hade jobb som krävde lugn o ro. Det var skönt att slippa flänga iväg på morgonkvisten då jag har feber, ont i halsen och är snuvig... så trist att bli sjuk till helgen. Jag har varit småfebrig och hängig hela veckan så jag tänkte att det skulle vara överstökat och klart till helgen. Tjo vad jag bedrog mig! Men någon sängvärme kan det inte bli tal om i alla fall, L måste ha nya byxor så det är shopping som gäller. Maken har inte en aning ännu, det ska bli en överaskning!! Tror ni han blir glad? Jag är tveksam...:-)
Min gulliga make står och hänger tvätten, han sa åt mig att gå o sätta mig o ta det lugnt. Visst är han gullig? Ska bara skriva klart, sen tar jag vinglaset med mig o myser med L i soffan.
Hon har varit hos mormor i veckan när vi har arbetat och hon har haft sportlov. Igår em hämtade vi hem henne. Tänkte att hon kunde vara hemma med mig idag. Gick så bra så, hon är ju så himla gullig!
kramisar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar