måndag 6 juli 2009

Idag kommer Melker!

Fick meddelande från Jennis make Micke, de är på förlossningen för igångsättning.... hu vad nervös jag är!!!! Min lilla flicka ligger där och har så ont.... måtte allt gå bra, både med Jenni och Melker... det finns ju faktiskt inga garantier för det. Nu är jag fullkomligt spyfärdig av oro... Tur att mina fina, underbara barnbarn är hos sin gammelmormor.... jag skulle nog bara påverka dem att bli oroliga.

Har inte tvättat mig ännu, vill inte lämna telefonen utom hörhåll. Har inte dammsugit heller, vilket jag skulle göra idag, men tänk om jag inte hör telefonen då?!!!! Det går inte. Jag får sitta på en stol rätt upp och ner och bevaka telefonerna.

Helst skulle jag vilja vara hos min flicka och hålla hennes hand, badda hennes panna och tala om för henne att allt kommer att gå så bra. Ännu hellre skulle jag vilja kliva in på förlossningen och säga att jag kan ta över, jag kan föda fram Melker så kan Jenni få lägga sig och få en välbehövlig vila.

Återkommer med med information så snart jag har den!
Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar