söndag 19 juli 2009

Så är semestern slut...

Jaha, i morgon är det arbetsdag igen! Semestern har tagit slut, tänk vad 4 veckor kan gå fort! Det har dock varit sköna lata vilsamma veckor. Veckor med trevligt umgänge med vänner och familj, utflykter till trevliga miljöer, John har dykt.... Jag är nöjd och det tror jag faktiskt att John också är. Jag hörde att John frågade Linda igår om hon var nöjd med semestern, och det var hon. Nu har hon 2 veckor med mormor framför sig, sedan blir det en vecka på läger för att sedan ha en vecka semester med mig och kanske John! Sedan är det skolstart igen.

Vi skulle ha tagit en fika hemma hos Micke idag men han är lite sliten efter gårdagens utekväll. Jag ringde honom kl 16 för att kolla om vi kunde dyka upp.... jag väckte honom! Vi skjuter fram fikat några dagar....

Idag har vi varit lata och tittat på Speedway lag VM på TV större delen av dagen. Det var riktigt spännande även om Sverige endast tog bronsmedalj. Nu sitter John och spelar TV spel, inte så kul tycker jag...

Vi kommer liksom inte igång idag. Det är som luften har gått ur oss. Jobba i morgon.... Upp tidigt på morgonen.... Dessutom är det himla trist väder, regn idag igen. Det börjar bli lite mycket av den varan tycker jag.

När jag är klar med dagens inlägg ska jag slå på en maskin tvätt, tömma ett skåp i hallen som ska flyttas på, flytta om på de andra möblerna i hallen i väntan på att de ska målas om. Skulle behöva sy i knappar på några koftor och blusar.... skulle behöva stryka lite tvätt.... Får inte glömma att jag måste fixa mat också, klockan är redan efter 18... sen middag idag! Det är nog bäst att jag sätter fart!

Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar