måndag 6 juli 2009

Nu har han kommit, lilla Melker!!!

Vårt lilla saltkråkebarnbarn Melker har äntligen kommit till världen!!! Stolt pappa ringde kl 19,28 för att meddela att lillkillen har kommit. Han föddes kl 17,55. De har väntat med att ringa för att kunna meddela vikt och längd... men de har inte haft tid med det på förlossningen... nåja, det får vi väl veta tids nog. Micke berättade att han har mycket hår, alldeles mörkt. De har fotat honom så Micke ska lägga ut bilder och information på Jennis blogg så snart han kommer hem. Förlossningen gick bra, Jenni mår bra, Melker mår bra. Jag har gråtit en skvätt och känner att jag nu kan bli mig själv igen... har inte varit social alls idag - hängt över datorn med meningslös sysselsättning då hjärnan inte klarat av mer avancerade aktiviteter idag.

Linda har blivit en stolt moster igen! John har blivit en stolt morfar igen och jag en lycklig mormor igen! Måste meddela vår Micke att han har blivit morbror igen... jag ringer direkt... hmm, min mamma hann först så Micke visste redan.... men glad var han!
Isac, Tilde och Emma har fått en lillebror! Åh vad jag längtar att få nosa på lillkillen!!!

Nu ska jag bara vänta på att Jenni ringer och att Micke har lagt ut bilder på Melker på bloggen... men jag behöver i alla fall inte gå omkring och vara orolig längre.

Kramisar till er alla, särskilt Jenni, Micke och Melker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar